dilluns, 9 de desembre del 2013

Diari de seminari:


Hola!

Avui a seminari la Meritxell ha fet la lectura en veu alta, ha llegit un fragment d'un article de Lluis Castellanos. La següent lectura ha estat la meva, he llegit un conte anomenat "Cicatrius", he escollit auqest conte ja que vaig veure que podría pràcticar el tema de les mirades al públic, i també perquè em va agradar molt. Aquesta és la segona vegada que faig la lectura en veu alta, ja que la primera no va anar del tot bé, però ara la Rosa m'ha dit que he millorat molt, i és algo que em fa sentir satisfeta del meu esforç.

Avui la Noelia Montero i l'Ingrid Carreras, ens han fet la descripció i interpretació de l'imatge. Però abans d'acabar la classe, hem estat parlan del llibre "Va de mestres" , de Jaume Cela i Juli Palou.
La Rosa, ens va manar que fessim un treball d'aquest llibre, consistia en escollir els 5 fragments que més ens interpel·lin, i després reflexionar el perquè d'aquets cinc fragments.


Va de mestres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada