dimecres, 1 de gener del 2014

Comiat del blog

Avui és l’última entrada del blog, ja que el primer semestre ha finalitzat, i comença un nou any.

Amb aquest blog hem pogut explicar, compartir, experimentar i sintetitza tot el que hem fet en el nostre primer semestre de les assignatures de G-TIC i COED (comunicació oral, escrita i digital). Personalment, penso que ha estat molt bé tindre aquestes assignatures al principi de curs, ja que hem pogut aprendre molts aspectes positius i que ens serviran pel resto d’anys.

M’han agradat molt les dues assignatures i he aprés moltes coses que abans no sabia. També penso que amb el tema de parlar en públic he anat millorant, i aquest era el meu objectiu per l’assignatura de COED.

Seguidament, us he posat una taula amb els diferents temes que hem treballat  G-TIC, tot relacionant-los amb les habilitats cognitives, segons la taxonomia de Bloom:


Eines i recursos
Habilitats cognitives
Blog
Recordar, Aplicar, Analitzat i Crear
Etiquetes
Recordar i Avaluar
Google Drive
Aplicar, Crear, Utilitzar
Creative Commons
Plicar i Crear
Web 2.0
Comprendre, Analitzar, Avaluar i Crear
Scoop.it
Recordar i Analitzar
Webquest
Analitzar, Avaluar, Aplicar i Comprendre
Edu 365
Aplicar i Comprendre
Youtube
Aplicar, Analitzar i Crear
Viveo
Analitzar i Avaluar
Wikis
Recordar,Aplicar, Avaluar i Crear
Viquipédia
Comprendre i Avaluar
Usos dels blocs
Recordar, Comprendre i Analitzar
Twitter
Comprendre, Recordar, Aplicar, Analitzar, Avaluar i Crear
Scratch
Aplicar i Crear
RSS
Recordar i Comprendre
Prezi
Comprendre, Aplicar, Avaluar i Crear
Picmonkey
Analitzar i Crear
Padlet
Recordar i Crear
Power Point
Recordar, Aplicar,Analitzar i  Crear
Núvols de paraules
Crear i Aplicar
Glogster
Recordar, Analitzar i Crear
Fluxogrames
Recordar, Comprendre, Analitzar i Crear
CmapTools
Recordar, Comprendre, Analitzar i Crear
Slideshare
Recordar, Comprendre, Aplicar i Analitzar
Crayon Phisics
Aplicar, Analitzar i Crear
Wordle
Recordar, Comprendre i Crear
Flickr
Recordar i Analitzar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada